måndag 23 maj 2016

Ett skogsbesök i natten

Jag kom hem strax efter nio på kvällen, i en timme fick jag och funderade på om jag inte skulle göra ett litet återbesök i skogen. Att det hade dragit in dimma var bara positivt eftersom jag gillar att fota i dimma, nu tog jag bara med mig min iPhone 6s eftersom systemkameran saknar minneskort och att den inte var laddad. Strax efter klockan 22 stack jag ut till skogs, dimman låg tät och det var nästan som om De Underjordiska ur Ronja Rövardotter kallade på mig. Det blev inte många foton den här kvällen, det var för mörkt helt enkelt. Glad över att jag hann besöka skogen idag igen tog jag mig en kopp te och spelade lite Uncharted 4.

- Dimman väller in

- En otroligt vacker kväll

- Gjorde mig en liten brasa

- En upplyst tall

- En snigel

2 kommentarer:

  1. Vad härligt :) Och ibland kan man behöva uppleva utan att fota....jag är dåligt på det. Tänker gärna bilder hela tiden ;)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Upplevelser går ju före liksom :)

    SvaraRadera