måndag 2 maj 2016

Måndagen den andra maj 2016

Måndag igen och idag ska deklarationen vara inlämnad, jag får tillbaka 400 kronor och dom ska väl trilla in på kontot innan midsommar. En ny arbetsvecka ligger framför mig som en vagel i varg-ögat, det är bra märkligt hur måndagarna dyker upp stup-i-ett och titt-som-tätt. Jag slutar stax före klockan 21 i kväll och då ska jag spendera några timmar tillsammans med min Playstation 4, i morgon är jag ledig och då hoppas jag på att det blir fint väder så att jag kan åka inlines. Det blev inte många inlines-timmar i april och jag hoppas verkligen på att jag kan ta igen några timmar på mitt favorit-fortskaffningsmedel. Jag ska hälsa på min far och spela Assassin's Creed: Syndicate också, jag har många planer för morgondagen.

- Nu vill jag åka inlines

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar