torsdag 9 juni 2016

Torsdagen den nionde juni 2016

Dagarna bara rusar fram, juni är redan nio dagar gammal och jag önskar att man kunde pausa tiden så att man inte missade en enda sekund av sommaren. Jag gick ut och gick till min älskade skog och tillverkade mig en midsommarkrans samtidigt som jag tog en massa foton på allt. På vägen hem så höll jag extra koll på vägen eftersom jag såg två huggormar här förra året och döm om min förvåning när jag ser en huggorm i dikeskanten, jag gick riktigt nära för att få en bra bild men då blev han sur och ringlade in i buskarna. Efter att ha gått en mil gick jag hem och lagade till lite tacos på kycklingfärs, sen tog jag bussen till ett av mina ex för att gå ut och gå en promenad med hennes hund Jessie. Jessie är en Afghan som exet skaffade under tiden som vi var tillsammans och när det tog slut mellan oss så tappade vi kontakten. Men så för några månader sedan sprang jag på henne på stan och idag fick jag träffa Jessie igen vilket var jätteroligt. Efter hundpromenaden gick jag hem och väl hemma igen ville min vän Kim gå ut och gå, vi gick en mil och idag har jag gått två mil. Helt slut i benen slog jag mig ner framför min tv och här satt jag resten av kvällen.

- Min krans av björk

- Märkligt mönster på himlen

- Här trivs jag

- Huggorm

- Fina Jessie <3

- Volvo Amazon

- Blomma

4 kommentarer: