lördag 2 juli 2016

Lördagen den andra juli 2016

Jag vaknade upp till ett kraftigt regnoväder idag, jag hade en hel del att fixa så det gjorde inget att det regnade. Jag fixade en ny banner till bloggen och jag gjorde om min kanal på Youtube. När jag ändå höll på att jobba med datorn så bytte jag profilbilden på både Twitter och Instagram. På eftermiddagen spelade jag lite Grand Tjeft Auto V: Online med Kim och Adam och senare på kvällen tog Kim och jag en promenad på fem kilometer. Under promenaden såg vi att det skulle bli en fantastisk solnedgång, väl hemma så snörade jag på mig mina inlines för att åka bort till sjön Varpan. Jag kom försent den här gången, jag hann dock få ett foto på vägen ut.


4 kommentarer:

  1. Vackert! :)

    Dags att skaffa inlines eller luft i däcken på jonnen och åka lite åt Varpan hållet. Kommer ju snart bo närmre åt det hållet.

    Jag älskar ju att ta mina promenader i ottan jag :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det? :)
      Jaha, ni flyttar dit, åt det hållet? Åh va spännande! Nu blev jag lite nyfiken :)
      Promenader i ottan lär vara underbara, frisk luft och inte så mycket folk ;)
      Tack för din kommentar Ulrika :D

      Radera
  2. Åh...nu måste ju jag länka om dig på min blogg...få se när det blir :) Snyggt med ny bild och sida iaf, *tummen upp*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det hade varit snällt. Du kan ändra länken till tomasvarg.blogspot.se
      Tack för att du gillar min "nya" blogg :)
      Tack för din kommentar! :)

      Radera