fredag 9 september 2016

Bokat vit iPhone 7 128 GB

Mobillarmet satte igång att yla klockan 08:50. Anledningen till denna tidiga uppstigning var att exakt klockan 09:01 började Telia, Tele2 och dom andra stora återförsäljarna av mobiltelefoner att ta emot förbokningar på iPhone 7. Jag valde att boka en vit iPhone 7 med 128 GB. Den kostar 6,872 kronor, vilket är 628 kronor billigare än det pris man satte först. Jag räknar med att få fyra för min gamla iPhone 6s så 2,872 kronor för en ny iPhone 7 är inte illa. Om en vecka hämtar jag ut min nya mobiltelefon, det ser jag fram emot.

Viktiga Apple-datum:
9 september 2016:
Förhandsboka iPhone 7 klockan 09:01.

13 september 2016:
IOS X släpps till iPhone.

16 september 2016:
iPhone 7 och iPhone 7 plus släpps i butik.

31 oktober 2016:
Apples nya trådlösa lurar, Earpods, släpps

- iPhone 7
Foto: http://macworld.idg.se

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Edit:
Anledningen till det billigare priset berodde på att man glömt att ta med momsen. Telia löste det så här:


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23493977.ab

2 kommentarer:

  1. Men man kan ju inte ha slimephone ju!!!! 😂😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här blir min fjärde iPhone.
      4:an, 5:an, 6s och nu iPhone 7
      Kan inte tänja mig någon annan telefon.
      Inte ett annat operativsystem för den delen heller

      Radera