lördag 17 september 2016

Lördagen den sjuttonde september 2016

Det blir aldrig som man tänkt sig. Jag skulle äntligen få åka ut till Malin idag, skulle få träffa både hästar och hundar. Men så blev det inte då jag jobbade extra i några timmar idag. Tråkigt eftersom jag hade sett fram emot att träffa Malin igen. Jag hann dock se Livgardets Dragonmusikkör i stan idag, den beridna högvakten drog genom gatorna i centrum och jag hann både fota och filma. Sen jobbade jag, efter jobbet stack jag till Borlänge för att fånga fler Pikachu med min kusin och hans fru. Av 11 hittade Pikachu fick jag 5. På vägen hem stannade jag till vid Falu Koppargruva för att kolla på cruisingen som protesterade mot polisen som verkligen har varit korkade mot dom som kört veteranbilarna i sommar, speciellt under årets upplaga av Classic Car Week i Rättvik. Sen gick jag hem och tvättade och på kvällen drog jag ner till The Kings Arms och efter jobbet drog jag till jobbet för att umgås lite med Jessika.

- Hitta ett i Svärdsjö och ett i Borlänge - märkligt

- Fin

- Den här blev snabbt min favorit idag

- Den här var fin

- Kolla va fin

- Fin för att vara Volvo

- Grodan i Borlänge är bitter

- Äntligen kunde jag evolva Pikachu

- Min favorit, Nissan Gt-R

- Den där rumpan <3

- Någon gillar Poirot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar