måndag 19 september 2016

Måndagen den nittonde september 2016

Jag och min kära mor hade bestämt att vi skulle ses idag, hon kom förbi och plockade upp mig och sen for vi upp till Rusta och ÖB. Väl hemma igen så ringde UPS och sa att dom skulle komma vid 14-tiden med ett paket. Paketet hade jag beställt av en Apple-butik och innehöll ett silikonskal till min iPhone 7 som jag köpte i fredags. Jag har inte velat använda min nya mobil så länge som jag inte har haft skydd på den, jag är ju liksom lite rädd om prylarna. UPS dök upp på bestämd tid och jag vill tacka UPS för den support och service som ni gett mig. Sen var det bara att gå iväg till jobbet och jobba mina timmar, vid 23:45 slutade jag och innan jag gick hem så letade jag Pokémons runt Falu Gruva.

- Faluån

- Kristinegymnasiet i bakgrunden

- Solroser

- Blomma

- Solnedgång i september

2 kommentarer:

  1. Menn va fina kort du tar är det med din nya afone kram😊❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var min gamla. Men nu använder jag den nya från 22/9

      Radera