söndag 9 oktober 2016

Jag får inte göra någonting

Det är bra märkligt hur många människor det finns som lägger sig i andras liv och hela tiden ska påpeka för andra vad som är rätt eller fel. Det finns personer, läs moralkärringar, i min närhet som fortfarande tjatar om hur farligt Red Bull är. Kan det vara så att Livsmedelsverket i Sverige tar emot mutor av Red Bull så att den farliga drycken fortfarande kan säljas på våra gator? Jag dricker ofta en liter Red Bull Light om dagen och lightprodukter är ju också livsfarligt, fan Tomas, du kan dö! En sak som gör mig jävligt förbannad är hur vuxna bekanta, jag dom ska föreställa vuxna, kan stå på krogen och fråga vad jag gör på krogen. Jag dricker inte alkohol och då har jag ingenting på krogen att göra tydligen. Jag blir också så fruktansvärt jävla trött på kollegor som måste påpeka vad jag äter hela tiden, ofta när jag äter min mat på jobbet så kommer det alltid någon idiot som ska ha åsikter om min mat. Varför? Jag förstår verkligen inte hur man fungerar när man måste kommentera vad folk äter och dricker. Låt mig vara för fan!

- What the fuck liksom

2 kommentarer:

  1. Ja, vi kanske är rädda om dig :) Och ang Livsmedelsverket så kan det ju vara just så...om folk bara visste vilken lobbyverksamhet det är kring mat, dryck och läkemedel! Tur du är vuxen och får bestämma själv....;) Förresten kanske det är samma människor som varnar för red bull som är fullast på krogen :) Kram på dig! Ps: Vill du också ha en tröja som det står: "Kan inte alla bara hålla käften" på?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vuxen var det 😊 Ja skia genast beställa tröjan 😊

      Radera