lördag 8 oktober 2016

Lördagen den åttonde oktober 2016

Jag började dagen med att gå ut och leta pokémons, när jag ändå var på stan så kollade jag in matmarknaden idag igen. Det är sista dagen idag som matmarknaden blir kvar och nu drar marknaden vidare till Värmland. Sen mötte jag upp min vän Kim på stan, vi gick bort till en klädaffär och Kim köpte kläder. Väl hemma igen så lyssnade jag på Spotify en stund innan jag gick på bio, jag såg Bridget Jones's Baby som jag tyckte om. Efter bion tog jag en dusch och gick ner på krogen, det blev The Kings Arms.

- Falun

- Faluån

- Spelnörden (jag) hittade denna idag

- En massa folk

- Australien <3

- Här var det godis

- Denna kostade 100 kronor, jag vann 86

- Köpte te från England

- Jureskog är tillbaka på McDonalds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar