lördag 1 oktober 2016

Lördagen den första oktober 2016

Det är den första oktober och idag fyller min kära mor år, grattis på födelsedagen mamma. Att det är den första oktober idag innebär att vi precis har gått in i årets sista kvartal, det här är, enligt mig, årets näst värsta kvartal. Jag vet inte hur många gånger som jag har bloggat om hur mycket jag hatar vintern, men det är just det jag gör. Nog talat om vintern, jag hann gå ut och motionera innan jobbet idag, mest för att leta efter Pokémons så klart. Jag hade glömt att ta fram mat ur frysen så det blev till att dra bort till stan och äta en gyros-sallad, sen hem och byta till mina jobbarkläder och precis när jag ska gå utbfrån lägenheten ringer min kollega Jessika. Hon var och handlade på den bensinstation som ligger brevid den lägenhet som jag bor i och hon undrade om jag ville ha skjuts till jobbet. Jag tackade ja och vi hann prata en stund innan det var dags att köra igång med att jobba. Jag jobbade fram till klockan 02:40.

- Fin dag idag den första oktober

- Svart Porche

- Fint i Falun idag

- Faluån

- Grattis på födelsedagen mamma

- Mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar