onsdag 5 oktober 2016

Onsdagen den femte oktober 2016

Det är lill-lördag idag och idag så besökte jag den matmarknad som pågår i Falun, med mig hade jag min vän Malin. Vi käkade fish and chips från det engelska matståndet, jag ska ju absolut inte äta något friterat men jag tyckte maten var riktigt god. Bra mycket godare än den fish and chips som jag åt i England år 2013. Jag och Malin pratade lite om allt möjligt, men Malin är otroligt vacker och jag hade verkligen svårt att slita blicken ifrån henne. Men jag är, såklart, både jätteglad och tacksam över att vi är vänner. Efter den mycket trevliga lunchen så var det bara att ta adjö av Malin och gå hem för att byta om till jobbkläderna och dra iväg till jobbet. En av mina chefer sa idag att jag tillhörde hans stjärnförare, det gjorde mig såklart riktigt glad. Efter att ha jobbat klart satt jag kvar och pratade med min kollega Jessika och väl hemma igen så var det bara att gå och sova.

- God fish and chips

- Trillingarna

- Hosjön utanför Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar