måndag 14 november 2016

Måndagen den fjortonde november 2016

Dom ska byta fönster i min lägenhet, men vilken dag eller vecka vet jag inte, helst skulle jag vilja att dom kunde ta min lägenhet idag då jag har fridag idag. Jag vet att dom börjar jobba med fönstren klockan åtta på mornarna så jag gick upp för att hinna prata med dom innan dom drog igång idag, killen jag snacka med sa att dom har fullt upp och att jag får vänta minst en vecka till. Surt sa vargen, jag vill ju sätta upp gardiner och fixa. Men man kan ju inte ha tur jämt. Jag slog mig ner för att spela lite Batman: Arkham Asylum och efter några timmar gick jag ner på Clas Ohlson för att köpa en bågfil och en träsåg samt en skruvdragare. Sen gick jag bort till Indiska för att köpa gardiner och resten av eftermiddagen spenderade jag framför min PS4:a.

- Det är ju lysande

- Skruvade ihop den här för någon dag sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar