onsdag 9 november 2016

Onsdagen den nionde november 2016

Inlägg nummer: 2500
Redan klockan 08:30 drog någon igång en slagborr i grannlägenheten, dom håller på att byta ut fönstren i hela huset och jag antog att det var en fantastisk hantverkare som härjade runt. Fördelen att bli väckt tidigt är att jag snart är tillbaka efter min jetlagg. Istället för att ligga kvar och sura i sängen så hoppade jag på första bästa buss till grannstaden Borlänge, här köpte jag ringar till mina gardinstänger och annat smått och gott. Sen hem och skruvs ihop resten av mina möbler som IKEA kom med i måndags, det var bråttom med möblerna för på kvällen kom min kollega Jessika och hennes tvånvänner Lovisa och Malin på besök. Jag är så otroligt glad för mina nya vänner och det var riktigt kul att dom kom förbi.

- IKEA igen och igen

- Julbord på IKEA

- Rörigt i morse

- Hann nästan bli klar

- Nöjd

2 kommentarer: