onsdag 23 november 2016

Tisdagen den tjugoandra november 2016

Äntligen tisdag och idag bytte dom ut mina fönster, jag var på jobbet medan dom bytte och det var så skönt att få komma hem på något vis. För nu kan jag packa upp det sista, skruva ihop min dubbelsäng och jag kan hänga upp mina gardiner. Jag har valt att vänta med dessa saker då hantverkare först tapetserade i vardagsrummet och i sovrummet, sen har jag väntat länge på fönsterbyterna. Jag slutade dock sent så det var bara att gå hem och sova i röran. I och med dom nya fönstren så hoppas jag på att det blir mer ljudisolering, jag hörde trafiken tydligt genom dom gamla fönstren.

- Dom gamla fönstren har verkligen gjort sitt

- Nya fönster i metall

- Fint på stan

2 kommentarer:

  1. Jaa nu är det fint med ljusslingorna på stan nu är det snart jul igen,fy fn kram😯❤❤❤❤

    SvaraRadera