fredag 9 december 2016

Fredagen den nionde december 2016

Jag sov länge idag, tror jag steg upp runt 13-tiden, jag var ledig från jobbet så jag passade på att sova. Jag drog ner på stan för att panta burkar och sen kollade runt på Clas Ohlson, sen köpte jag fina drömfångare på Indiska. Jag fick en idé om att montera drömfångare på tavelhyllor i morse, mer om det när tavelhyllorna är uppsatta. Väl hemma igen så packade jag upp spelet The Last Guardian som jag började spela samtidigt som jag sprang upp och ner i tvättstugan. Sen tog jag och packade upp två flyttkartonger som bara har stått i sovrummet och skräpat. Hungrig som en varg drog jag sedan till en pizzeria för att äta en El taco-pizza. Väl hemma igen tog jag reda på tvätten, spelade mer The Last Guardian för att sedan gå till min favoritkrog, The Kings Arms.

- Fint på stan

- Kristine kyrka

- Packade upp spelet The Last Guardian

- Spelet innehöll en staty av Trico

- Unnade mig en pizza idag

2 kommentarer: