fredag 23 december 2016

Fredagen den tjugotredje december 2016

Ordning och reda, löning på fredag. Det är dan före dopparedan idag och jag klev upp strax efter klockan 13 idag, ändå var jag lika trött som ett diskställ. Innan för dörren låg ett fint julkort från min vän Märta, jag blev jätteglad. Tack Märta mitt hjärta. Jag drog iväg till min Ica-butik för att hämta mitt digitala färdskrivarkort som man behöver när man kör tunga saker, jag behövde beställa nytt då det gamla var på väg att gå ut. Sen handlade jag lite chips som jag gick bort med till min far, han fick en kalender med fotografier från mina resor. Sen var det dags att gå till jobbet. Jag jobbade fram till 02:30, med andra ord jobbade jag när det blev julafton.

- Tack fina Märta

- Fin himmel på väg till jobbet

- Fin himmel

- Chefen bjöd på tårta

2 kommentarer: