onsdag 15 februari 2017

Onsdagen den femtonde februari 2016

Jag steg upp sent och slog mig ner för att spela Grand Theft Auto V: Online. Men när jag satt där, i min vita soffa, så var det något som stal min uppmärksamhet. Något som är viktigare än allt annat, något som till och med är viktigare än min Playstation 4:a. Det var solen! Det var bara att stänga av spelet och gå ut och njuta, det blev en promenad på en mil. På kvällen gick jag och min vän Kattis ut och käkade en pizza och senare kom Jessica och Lovisa och hälsade på en snabbis. Resten av kvällen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam.

- Fint väder
- Vass

- Änder

- Solsken

- En vacker T-Scania

- Varg på hal is

- Jag gick en mil

- Pizza med Kattis

2 kommentarer:

  1. Duktig du jätte fina bilder du tar kram😉♡ hmmm mat

    SvaraRadera
  2. Härligt med sol...synd att jag jobbade. Idag var det minsann ingen sol...

    SvaraRadera