tisdag 14 februari 2017

Tisdagen den fjortonde februari 2017

Det är tydligen alla hjärtans dag idag och det är ju inget jag bryr mig om då jag är singel, vilket jag alltid kommer vara då jag föredrar att vara ensam och själv. Nog om detta. Efter att ha haft fem veckors semester så börjar jag jobba på lördag, det har varit en underbar semester - så klart. Jag har under dessa veckor gått och lagt mig först när jag känt mig trött och klivit upp när jag känt mig utvilad. Det här har givit mig en klart ovanlig men härlig dygnsrytm. På slutet gick jag och sov vid tolv på dagarna för att sedan vakna åtta timmar senare, men nu ska jag skaffa en dygnsrytm som passar in på mina arbetstider. På förmiddagen gick jag iväg till salong 90-grader för att få semester-håret klippt, det var länge sedan jag klippte mig nu och det behövdes verkligen.

Det var länge sedan som jag var utomhus också, eftersom jag avskyr vintern, läs hatar, så går jag inte ut i onödan. Det är dock jävligt märkligt att det knappt har varit några minusgrader alls ute, hade det varit så att jag jobbat under den här perioden så skulle vi fan fått sett på minusgrader. Efter att ha blivit klippt så drog jag bort till Gamestop för att byta in lite spel som jag köpte en ny handkontroll för. På vägen hem hämtade jag en El Taco-pizza som jag satte i mig till lunch. Mätt och belåten sprang jag ner till tvättstugan för att tvätta upp en massa lortiga kläder och längst ner i tvättkorgen hittade jag ett par jeans som jag hade på mig i Miami, det var med andra ord ett tag sedan som jag tvättade också. Jag har haft en jäkla bra semester, men från och med lördag ska jag jobba ända fram till i slutet av september då jag planerar att åka till USA - igen. Under tiden som tvättmaskinerna slet med min tvätt och eftersom solen sken, så tog jag och gick på en promenad. På vägen hem efter promenaden så slank jag in på en matbutik för att handla mat. Resten av kvällen och natten spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsamans med min vän Adam.

- Fett-plätt till lunch

- En ny handkontroll

- Tvättar

- Underbart väder

- Älskade sol vad jag har saknat dig

- Snön smälter

- Nu ryker semester-skägget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar