söndag 19 mars 2017

Söndagen den nittonde mars 2017

Det var så himla vackert väder när jag vaknade så jag gick ut och promenerade, att få vakna upp till så här fint väder är det bästa jag vet. Jag gick en mil på 1:38.53 vilket jag är nöjd över. Under promenaden så hittade jag två sorters blommor, vi går verkligen mot rätt årstid nu och det känns så jävla skönt att vintern snart är slut. Väl hemma igen så åt jag lite mat och sen gick jag till jobbet.

#fuckwinter #sun #spring #vår #sol

- Fint väder

- Skönt med sol

- Snöklockan från 1910

- Blommor

- Blommor

2 kommentarer:

  1. Härligt! Fast det är samma sorts blommor, bara olika färg :) Om du nu inte är förnurlig förstås och menar att Snöklockan är den ena sorten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Nej jag är inte förnurlig 😊
      Vad är det för blommor? Krokus?

      Radera