söndag 23 april 2017

Söndagen den tjugotredje april 2017

Att bo nära en kyrkklocka som ringer klockan 09:00 en söndagmorgon innebär då inga fördelar för min skull, trött och sur på den dumma kyrkklockan steg jag upp. Efter att ha tryckt i mig ett par ägg så gick jag ut och gick tio kilometer, jag passade även på att slinka in på stans simhall och simma en kilometer bröstsim i cirka 40 minuter. Sen gick jag bort till min far och hälsade på, det blev mycket prat om HV71 som spelade borta mot Brynäs igår men som vände i sista perioden och vann till slut. Nu står det 2-2 i matcher pch det är bäst av fyra som gäller, jag funderar på att åka till Jönköping på lördag för att kolla på den sista matchen. Väl hemma igen slog jag mig ner framför mina tv-spel och här satt jag resten av kvällen och natten.

- Fint men blåsigt

- Blåa blommor

- Jag gillar dom här

- Det har blåst som fan i helgen

- Ett gigantisk vattenfall

- Jo men visst kan du få en kram

- Simmade 1000 meter bröstsim

- Skåp 71 så klart

- Hjärtformad stubbe

- Den här bloggen är inge vidare bra

- Inget kanonväder idag heller

- Kall blpmma

- Mer vitsippor

4 kommentarer: