måndag 1 maj 2017

Måndagen den första maj 2017

Jag vaknade tidigt och satte igång med att spela Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan. Sen drog jag ner på stan med lite pantflaskor. Nere på stan började det samlas en massa människor inför demonstationerna, Stora Torget mitt i stan var helt avspärrat och överallt jobbade poliser. Strax efter klockan 14 drog nazisterna igång sitt demonstrationståg utanför ICA Nazi. Jag missade alla andra demonstrationståg men jag var bara ute för att fota dom fina hästarna och jag fick en del foton på dessa vackra djur. Trött på alla kränkta människor drog jag på mig mina inlines och drog iväg, så skönt att proppa öronen med lurar och lyssna på electronisk musik. Efter att ha åkt inlines i flera timmar åkte jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Markus samtidigt som jag skötte den där förbaskade tvättstugan.
































2 kommentarer: