söndag 21 maj 2017

Söndagen den tjugoförsta maj 2017

Trots att jag kunde fått sova hur länge som helst idag så vaknade jag självmant redan vid elva, det är märkligt det där. Ute var det skönt väder så jag hoppade i mina löparskor för att gå en mil, benen kändes tunga efter gårdagens en mil långa promenad. Halvvägs på min promenad bestämde jag mig för att straffa mina orkeslösa ben, så jag vek av och gick Bergsstigen på 12 kilometer. Eftersom jag har fyra kilometer till och från Bergsstigen så blev det totalt 20 kilometer, då hade jag bränt 1053 kalorier. Väl hemma igen slog jag ner röven i soffan för att spela tv-spel och där satt jag resten av kvällen och halva natten.

- Tulpan

- Maskrosor

- Bergsstigen är 1,2 mil lång

- Sjukt vacker utsikt över sjön Varpan

- Humla

- Till skogs

- Min facoritplats på sommaren

- Min kära skog

- Solen gjorde ett försök

- Jag såg inte till Stig

- Här har vi Lärkstugan

- Fin skylt

- Vitsippa

- Vacker häst

- Fuck winter

2 kommentarer:

  1. Men va skönt det såg ut iskogen fina bilder är det inte roligt att spara detta duktig du kram❤❤❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt skönt i skogen. Tack. Kram ❤️❤️❤️❤️❤️

      Radera