fredag 2 juni 2017

Fredagen den andra juni 2017

Jag vaknade rastlös i både kropp och själ, så jag gick ut och gick en mil. Många tankar om att jag måste säga upp mig och bara dra iväg, jag tog och ringde min vän och kollade om resan i höst blir av och min vän är fortfarande på. En annan vän ville att jag skulle börja jobba i Spanien och jag är jävligt sugen på det, jag pallar inte en vinter till i det här jävla skitlandet. Många tankar just nu. Väl hemma efter promenaden drog jag ut och åkte lite inlines innan det var dags att sticka till jobbet, på jobbet fick jag en körning till Edsbyn. Mitt i Edsbyn hittade jag en gigantisk röd stol, till saken hör att längs med Route 66 finns en gigantisk gungstol, det här var ett tydligt tecken på att jag måste genomföra resan i höst.

- Snygg Scania

- Fint väder men kallt

- Lupinerna är snart här

- Vackert men kallt

- Humla

- Älskar skogen - på sommaren

- En lila blomma

- En vit blomma

- Smörblomma

- Snygg Tesla

- Syren

- En stor stol i Edsbyn

6 kommentarer:

  1. De är ju självklart du ska åka och genomföra din resa! Och så packa ner mig också!😉😉😂😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej då, jag får drömma om de då! Men iaf ut o res med dig människa! Och så skriv mycket om dina resor för jag tycker om att läsa om dom!
      Ha de bäst nu o sköt om dig

      Radera
  2. Jag har sagt det förut och säger det igen...klart du ska flytta utomlands. Bestäm dig för att prova tex 1 år, gillar du det inte, flytta hem eller någon annanstans. Kram!

    SvaraRadera