onsdag 14 juni 2017

Mina resmål i framtiden

Jag gillar verkligen att resa, vilket jag inte är ensam om så klart. Det är något med resandet som lugnar min rastlösa själ, jag mår aldrig så bra som jag gör när jag reser. Just nu planerar jag fyra stycken resor som jag hoppas kunna genomföra den närmsta tiden.

Chicago - Los Angeles
Första veckan i oktober reser jag och en vän till Chicago för att sedan köra 400 mil ner till Los Angeles via den gamla vägen Route 66. Jag blir borta två veckor


Texas - Miami
Det lutar åt att jag åker till Texas i slutet av januari 2018 och sedan kommer jag att köra hela vägen till Miami. Jag blir borta 2-3 veckor.


Australien - Nya Zeeland
Jag har drömt om Nya Zeeland till och från i flera år, jag antar att det är dags. I januari 2019 åker jag till Australien för att hälsa på mina vänner där och sedan kommer jag flyga över till grannön.


Machu Picchu - Påskön
Jag har drömt om påskön ända sedan min kollega Sara besökte ön. Jag har drömt om Machu Picchu också. Jag planerar att slå ihop dessa resmål och besöka dom samtidigt när jag ändå är i Sydamerika, men nu snackar vi oktober 2020.


Foton från följande sidor:
blog.comptoir.fr | herewith.com | myplanet.se | telegraph.co.uk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar