onsdag 28 juni 2017

Onsdagen den tjugoåttonde juni 2017

Idag sken den där gula runda saken som sprider ljus och värme på himlen igen, jag blev så klart glad över solens närvaro. Så jag snörade på mig mina inlines och det här var första gången som jag hade mina trådlösa lurar med mig, vilken skillnad, nu slapp jag trassla in mig i den där förbannade sladden. Dom blommor som varit så vackra före midsommar börjar nu vissna, jag gillar nog tiden före midsommar bäst. Ett par timmar senare var det dags att rulla hem och en dusch senare var det bara att hasa sig iväg motvilligt mot jobbet. Väl hemma efter att ha jobbat klart så spelade jag lite Grand Theft Auto V: Online.

- Ros

- Fint väder är det bästa jag vet

- Blomma

- Snygg Scania

- Sugen på att klättra

- Falun idag

- Underbart med sladdlöst

- Vissen

- Fina färger

- Fin

- Vacker

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig..naturen är mycket finare och fräschare innan midsommar och strax efter.Men allt har sin tid :) Som gamla och kloka brukar säga

    SvaraRadera