lördag 1 juli 2017

Lördagen den första juli 2017

Det är den första juli och idag gäller bara dom nya sedlarna i Sverige, jag tycker det är märkligt att man tillverkar nya sedlar och mynt när vi går mot ett kontant-fritt samhälle. Jag började den här dagen med att åka inlines i tre timmar, när mobilbatteriet var slut så svängde jag hem, medan luren låg på laddning så spelade jag lite Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Markus. Sen drog jag och Kim iväg till Borlänge för att kolla på en fotbollsmatch som ingår i Dale Carlia-turneringen, Kims son spelar nämligen i ett av lagen. Sen hem och spela Grand Theft Auto V: Online och det gjorde jag resten av kvällen.

- Hej vad det går

- Blomma

- Soldyrkare

- Blomma

- Det blåser väl för fan alltid starka vindar

- Fotboll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar