måndag 3 juli 2017

Måndagen den tredje juli 2017

Det renoveras i grannlägenheten och det renoveras i grannhuset, med andra ord blev det knappt någon sömn alls i natt. Surt sa vargen! Så jag tog och gick ut för att gå en mil, anledningen till promenaden var faktiskt att jag ville gå bort till den cirkus som besöker Falun idag. Dom brukar alltid ha hästar utanför tältet och det hade dom även idag, så jag jag tog några kort på dom. Jag var nästan hemma när det plötsligt började regna och åska, den här gången hade jag tur. Jag hann ta en tupplur innan det var dags att gå till jobbet och efter jobbet gick jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online.

- Blomma

- Jag gör en Ernst

- Blåklockor

- Fint väder innan klockan 12

- Blomma

- Det är alltid en jäkla cirkus i den här stan

- Lång lastbil

- Fin häst

- Så vacker

- Mycket hår

- Favoriten

- Vita hästar är vackra tycker jag 

- Vacker

- Kamel

- Tjur

2 kommentarer:

  1. Snyggt är det Ernst som är i farten vart är hästarna då? Kram😉😉❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Ja det är Ernst 😊
      Nu ligger hästarna uppe 👍🏼

      Radera