söndag 6 augusti 2017

Pokémon Go Event: Zafari Zones Europe (Solna)

Igår lördag startade Pokémon-eventet Zafari Zone Europe i Stockholm. Jag och min vän Kim hade pratat om att åka ner nu på lördag. Vi kunde så klart inte hålla oss, så vi bestämde oss för att åka i natt när jag hade jobbat klart. Klockan 02:45 ställde jag in Scanian i garaget och Kim och jag satte kurs mot Solna. Två och en halv timme senare var vi framme vid Mall of Scandinavia. (M.O.S.) Under det här eventet kan man hitta Unown som är fruktansvärt ovanlig samt kängurun Kangaskhan som bara går att hitta i Australien vanligtvis. Det dröjde inte länge förän jag fångade Unown och det innebär att jag nu har alla pokémon som går att få i Europa. Sen åkte vi bort till Solna Centrum och här hittade vi kängurun. Klockan åtta hade vi fångat massor av pokémons, nöjda lämnade vi Solna och vi satte kurs hem mot Falun.

- Mot Solna

- Solna

- Parkeringshuset vid M.O.S.

- Staty i Solna Centrum

- Konstverk i Solna Centrum

- Solna Centrum

- Massor av pokemons

- Äntligen fick jag Unown

- Denna finns bara i Australien annars

- Dött i Solna

- Nu bär det iväg hemåt

- Dalahästen i Avesta

2 kommentarer:

  1. Ni är ju galna...:) Kör du mig och två tjejer till på mässa i Älvsjö?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Tack :)
      Det måste jag tyvärr tacka nej till :(
      Lycka till <3

      Radera