torsdag 17 augusti 2017

Torsdagen den sjuttonde augusti 2017

Jag vaknade på tok för tidigt idag, istället för att somna om så kollade jag väderappen och såg till min förvåning att det var 18 grader varmt ute. Så istället för att somna om så var det bara att kliva upp, sol går före sömn är mitt motto. Jag drog på mig mina inlines och jag åkte i några timmar innan jag vände om och rullade hemöver. Sen var det bara att knata iväg och jobba ihop mina timmar, väl hemma spelade lite Grand Theft Auto V: Online en stund.

- Gillar dom här vägg-prydnaderna

- En annan vägprydnad

- Liten väggprydnad

- Dom här blommar fortfarande

- En vacker dag i Falun

- Mäster Pers klocka

- Nyponen är här

- Fantastiskt vackert

- Pridetrappen i Falun

- Inte ett moln

- Jag älskar mina inlines

3 kommentarer:

  1. Fina väggprydnader :) Du hinner se lite där du susar fram...

    SvaraRadera
  2. Men va snyggt alla bilder var (helst väggpryderna) duktig du kram 😊❤

    SvaraRadera