fredag 24 november 2017

Fredagen den tjugofjärde november 2017

Ordning och reda, löning på fredag heter det. Lön blev det men någon jävla ordning kan jag inte skryta om, det ser för jävligt ut hemma i varglyan. Jag fick min nya TV levererad i tisdags och den har, sedan dess, stått och skräpat i hallen. Anledningen till att den bara har stått i hallen och inte på en tv-bänk är för att jag ville köpa en ny tv-bänk. Så idag for jag och min kära mor till IKEA för att handla en tv-bänk och sådant som man alltid tycks behöva trots att man inte vet om det. Väl hemma igen så slängde jag i mig lite mat och gick och la mig och sov då jag ska jobba natt, jag vil vara fräsch i skallen när jag jobbat i min Scania. I morgon ska jag försöka montera ihop den tv-bänk som jag köpte idag och på kvällen blir det julbord med jobbet, jag vill passa på att tack min arbetsgivare för denna fina gest. Tack.


- Min fina TV står och samlar damm i hallen


- Jag läste ”din karl” istället för ”dina kärl” och fattade ingenting


- Lite nytt från IKEA


- Ständigt denna taco-pizza

2 kommentarer: