torsdag 14 december 2017

Bokat biobiljett till Star Wars: The Last Jedi

Filmen Star Wars: The Last Jedi hade biopremiär i onsdags och jag har precis bokat mig en biljett till en av helgens visningar. Dom filmer som görs idag är bara så bedrövliga och jag kollar väldigt sällan på nya filmer, jag tar hellre fram en film från åttio eller nittiotalet och glor på trots att jag sett den hundra gånger innan. Dagens filmer innehåller för myckt datoranimationer och det sabbar hela upplevelsen, dagens skådespelare är inget jag hänger i julgranen heller då dom doftar fränt av gubbsits. Dom enda filmerna som håller idag är Tom Cruises filmer om Mission Impossible eftersom han gör sina egna stunts. Dom gamla Star Wars-filmerna kommer aldrig att bli slagna av dagens junk och så är det när man är gammal farbror.


- Ful filmposter. Foto: europosters.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar