söndag 7 januari 2018

Första semesterdagen

Jag vaknade rätt sent efter en oförtjänt sovmorgon, det här är min första semesterdag och jag började den på sämsta tänkbara sätt - med att städa! Efter att ha tagit en snabb titt i kylskåpet insåg jag att jag var tvungen att gå ut i kylan och handla och på vägen hem ”råkade” jag beställa pizza, är det semester så är det. På eftermiddagen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam och Mackan. På kvällen började jag ett nytt Miami Vice-maraton.


- Städa är kul


- Kallt som fan


- Orkade inte laga mat idag


- GTA V är fortfarande snyggt

2 kommentarer:

  1. Men det är skönt att börja med städningen..kan du njuta av semestern utan dålig samvete :) Fast jag tycker ändå du är knäpp som har semester för att slippa kylan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har dock lite kvar att städa :)
      Kylan för mig är verkligen ett jätteproblem. Tyvärr verkar ingen förstå mig hur mycket jag fryser :( Jag är supernöjd med att jag kan ta ut all min semester nu och inte i sommar. :D Sen har jag 2-3 veckors ledigt i oktober ;)

      Radera