onsdag 24 januari 2018

Onsdagen den tjugofjärde januari 2018

Termometern visade plusgrader så jag rusade ut för att få lite frisk luft, jag tycker det är så skönt när det bli varmt under vintern och luften känns så fräsch. När jag ändå befann mig ute så svängde jag mina fötter bort till en klädaffär för att inhandla lite varma tröjor. Jag hittade några tröjor, jacka och några vita t-shirts för under tusenlappen. Jag handlar mycket sällan kläder men det var rea så jag passade på att handla lite, sen vill jag ju vara lite fin på lördag eftersom jag ska se 2 Unlimited och har jag tur kanske jag träffar Anita. Väl hemma efter min shoppingrunda så spelade jag lite The Hidden Ones som är ett DLC till Assassin's Creed: Origins och sen ville Jimmy spela Grand Theft Auto V: Online och spela tv-spel var allt jag gjorde den här kvällen.


- Nya tröjor och en jacka blev det

2 kommentarer: