tisdag 16 januari 2018

Tisdagen den sjuttonde januari 2018

Dagarna flyger fram och jag hänger inte med, kan man inte pausa tiden på något vis? Tänk va praktiskt det vore om man själv kunde reglera tiden, snabba upp tiden när man är på jobbet och stoppa den på lediga stunder. Det var meningen att jag skulle spela Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Jimmy vid tolv idag, lika trött som en belysning gjorde att jag sov fram till 14 istället. Jimmy och jag hann spela i flera timmar i alla fall. Sen spelade jag nya Street Fighter V: Arcade Edition. Efter det begav jag mig ut i kylan, vilket är bra märkligt, enbart för att köpa mig en pizza. Väl hemma igen så fortsatte jag och Jimmy att spela Grand Theft Auto V: Online och det fjorde vi hela natten.


- Morgondryck


- Vidrigt utomhus


- Det här kommer bli dyrt


- El Taco-pizza


- Street Fighter V: Arcade Edition släpptes idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar