fredag 23 februari 2018

Fredagen den tjugotredje februari 2018

Jag steg upp strax före tolv idag och jag kände mig lika yr och dålig som i onsdags då jag gick hem från jobbet. Efter att ha ätit en stabil frukost gick jag ut och mötte upp min mor som kört tre mil för att kunna köra mig till Aporeket. Men vi for till Rusta först och där köpte jag en brasa som min mor fick släpa på genom hela Rusta, jag betalade brasan och min mor fortsätta med släpandet under tiden som jag hasade mig ut till bilen - svimfärdig och gråtfärdig på samma gång. Den här influensan lekar man inte med. Sen handlade jag hem mat för flera dagar och sist bort till Apoteket. Där inne lyckades jag plocka på mig receptfria-medeciner som kostade mig 350 kronor, väl hemma igen så proppade jag i mig två Alvedron och en Ipren.

Sen sov jag som ett barn för att par timmar senare vakna upp mycket piggare, jag lagade mat och plockade undan lite i köket. På kvällen drog jag ner på krogen där jag träffade Melinda och hennes vän E. Jag såg att E satt och drack Pepsi och jag som inte dricker alkohol gjorde att jag började prata med E och vilken smart tjej E är. Hon hade bra svar på allt och vi pratade i tre timmar, väl hemma igen snackade jag och E på Messenger en stund och det var mycket trevligt.


- Brasa från Rusta


-  Recfptfria läkemedel för 350 kronor


- Trevligt på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar