onsdag 28 februari 2018

Lät du henne komma närmre

I fredags träffade jag en tjej på krogen som gjorde mig svag, en tjej som skulle kunna få mig att lämna mitt älskade singelliv. Hon var full av liv, skärpt, smart, nykter och otroligt vacker. Jag lät henne komma nära, hon gjorde mig skör. Plötsligt kände jag något för någon som jag inte känt på länge och det gjorde mig rädd. Varför lät jag mig falla? Jag var förblindad. Kunde inte tänka klart. Vi har inte setts sedan i fredags. Hon vill träffa mig igen. Jag tänker på henne hela tiden och jag vill träffa henne nu. Det här går inte, jag har backat, jag är rädd. Trots att hon slog knockout på mig så har jag rest mig upp på mina svaga ben. Jag kommer aldrig låta någon komma så nära igen för det skrämde mig. Den här gången var det nära.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar