lördag 10 februari 2018

Lördagen den tionde februari 2018

Vaknade upp förkyld och jävlig så jag orkade inte göra något annat än att vila samt spela lite Fallout 4. Kylskåpet passade naturligtvis på att gapa tomt så på kvällen blev det klä på sig och bege sig ner på stan. Jag slank in på en av stans kinarestauranger för att äta min favoriträtt som består av kyckling i kokosmjölk, chili och ingefära. Påminner mycket om en god och mustig soppa - typ. Mätt och belåten hasade jag mig bort till närmsta Ica för att handla mat och väl hemma igen så vilade jag en stund på soffan. Sen pudrade jag näsan och drog ner på stan för att besöka krogen och där träffade jag på Jonas och Pierre, vi satt och snackade skit fram till 02.


- Kyckling i kokosmjölk - gott


- En Pepsi Max på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar