söndag 4 februari 2018

Söndagen den fjärde februari 2018

Efter att ha stått och tittat in i ett tomt kylskåp så var det inte så svårt att inse att det var dags att handla mat, men det fanns ett problem, jag ville inte gå ut. Som vuxen måste man tydligen fatta mogna beslut, det var bara att klä på sig och försöka överleva promenaden till affären, det var åtta minusgrader ute och promenaden påminde mer om en överlevnads-expedition på Mount Everest. Jag hade tur, solen lyste så det var ganska lätt-navigerat och det fanns andra äventyrare som hade begett sig utomhus för att handla i extremkylan. Väl hemma efter min expedition så slog jag ner min feta röv i soffan och väntade på en sprillans ny trailer från filmen Mission Impossible: Fallout som släpps på bio i sommar. Trailern släpps i samband med Super Bowl och under tiden som jag väntade så spelade jag Fallout 4 till Playstation 4 och det gjorde jag under resten av söndagseftermiddagen, kvällen och natten.


- Jag fryser


- Solen


- Klarblå himmel

4 kommentarer:

  1. Fantastic items from you, man. I have consider your stuff previous to and you are just extremely magnificent.

    I really like what you have got here, certainly like what you are saying and the best way by which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible.
    I can not wait to read much more from you. That is really a tremendous site.

    SvaraRadera
  2. Tur du handla i -8 o inte är tvungen ut i dag när det står -23,4! :-) Positivt tänkande!!!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. En jävka tur om du frågar mig ;)
      Helvete va kallt!

      Radera