onsdag 14 mars 2018

Att försöka glömma

I söndags bestämde jag mig för att försöka glömma en person som jag tänker mycket på, en person som jag såg en framtid med. Men det går ju inte om det är bara en som som vill träffas, om det bara är en som känner så. Ja, jag är väldigt instabil just nu och jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort dom här dagarna. Tiden läker alla sår säger dom och visst, det ligger nog lite sanning i det. Men den här personen kommer jag aldrig att glömma. Den underbara framtid som jag såg har nu blivit en mörk och kletig gegga, mitt hjärta är trasigt igen. Jag sörjer, tänker, funderar. Vad gjorde jag för fel? Vad kunde jag ha gjort annorlunda? Dom frågorna vill jag ha svar på, men hur ska jag få något svar när jag aldrig mer får se personen i fråga. Jag inser att jag har förlorat henne, men varför gör det så ont?


- Det gör så himla ont

8 kommentarer:

  1. Det blir bättre med tiden 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Malin, tänk om man kunde spola fram tiden några månader. 😊
      Känslor är bajs.
      Tack för din kommentar ❤️

      Radera
    2. Tänk på att snart är sommaren här och allt känns så mycket lättare 😄

      Radera
    3. Hej Malin. Tack för att du skriver 😊
      Hoppas att du och barnen mår bra 😊
      Det var länge sen, ha en fin helg 😊

      Radera
  2. Försök att tänka på dina resor du har väl det att se fram emot det älskar ju du det går över som du känner ja vet hur det känns stå på dej du svälj dina sorger kram kram på dej😉❤❤❤❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jag mår lite bättre nu. Kram ❤️

      Radera
  3. Att ha känslor för nån som inte har känslor för en är väldigt jobbigt jag vet.
    Men jag vet att du fixar detta! Skickar massa styrkekramar till dig ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du borde ju veta ;)
      Det är skitjobbigt.
      Tack min vän ❤️

      Radera