onsdag 7 mars 2018

Min nästa tatuering

Jag har älskat Scania så länge jag kan minnas, som ung följde jag ofta med min morbror Sören som körde Scania och det satte så klart avtryck hos mig. Jag kunde också stå och kolla efter Scania-lastbilar som passerade utanför där vi bodde. I många år har jag klurat på att tatuera in Scanias logga på armen, jag har försökt att nå min tatuerare i flera dagar nu men hon svarar inte - surt sa vargen. Men om hon får tid så kommer jag förmodligen smacka på den där röda gripen, men den ska vara gjord så att det ser ut som blyerts. Vi får väl se hur det blir i det som kallas framtiden. Jag väntar nog med texten på fingrarna trots att jag är sugen på att tatuera dessa.


- Scania-gripen är något jag suktat efter att ha på armen - länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar