söndag 25 mars 2018

Söndagen den tjugofemte mars 2017

Jag vaknade strax före mobillarmet idag och istället för att ligga och gubbvila så steg jag upp. Klockan 11 mötte jag upp Morris vid Falu Koppargruva och sen gick vi omkring gruvan och spelade Pokémon Go tillsammans med andra falubor, det var ett event idag och det var riktigt kul. Vi hade verkligen tur med vädret, solen sken och det var så himla skönt ute.

Sen träffade vi på min vän Jimmy och vi gick runt fram till 14 då eventet tog slut. Sen drog jag, Morris och Jimmy ner på stan och käkade lunch på en av stans pizzerior. Väl hemma slog jag ner röven i soffan och på kvällen hörde Chattis av sig, hon kom och hälsade på och vi pratade en stund om allt möjligt innan hon drog. Sen betalade jag alla mina räkningar, så himla tråkigt. Tack för att du besöker mig. 


- En liten faluröd stuga


- Jag häckade vid gruvan mellan 11-14, blev helt slut


- Gruvmuseet vid Falu Koppargruva 


- Snön smälter


- Så himla fint väder idag också


- Falunoppar gruva har fått lite snö den här vintern


- Två gruvmaskiner står under snön där nere


- Snygg-Jimmy dök upp, han är singel ;)


- Kebabsallad till lunch


- Spelade Assassin’s Creed: Origins hela kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar