måndag 2 april 2018

Måndagen den andra april 2018 (Annandag påsk)

Det första jag gjorde idag var att uppdatera min iPhone med senaste IOS och under tiden som Apple pumpade min telefon full med nytt skit så spelade jag Far Cry 5. Jag satt mest och fiskade i Far Cry 5, det är ganska kul att fiska trots att jag hatar att fiska i verkligheten, äkliga maskar och slemmiga fiskar är inget för mig. När telefonen var klar så fixade jag en spellista på Spotify med E-types bästa låtar, gårdagen har satt sina spår. Sen var det bara att hoppa i arbetskläderna, eftersom jag var fyllechaufför åt min syster i natt så kunde jag ta hennes bil till jobbet, jäklar vad fort jag blev bortskämd. Nu vill jag ha en bil.

På jobbet märktes det att det var en röd dag idag, mina körningar var utspridda över halva Dalarna. Haha! Först fick jag en körning till Rättvik, där gick jag ut på långbryggan och här ute har jag inte varit sen jag friade till en tjej och det är länge sedan nu. Väl tillbaka i Falun så fick jag köra till Enviken och efter min matrast så blev det en tur till Enviken igen, det var ganska skönt att få köra så långt för en gångs skull. Efter att ha jobbat klart åkte jag till min syster för att lämna tillbaka bilen och väl hemma så avslutade jag dagen på samma sätt som jag började den på - att spela Far Cry 5. Tack för att du besöker mig. 

Dagens bästa låt: E-Type - I just wanna be with you


- Att uppdatera mobilen är skit-tråkigt


- Jag går och fiskar och tar en tyst minut i Far Cry 5


- Älskar att kunna stå på balkongen med en kopp te


- Jag skämde bort syrrans bil med min favorit-doftgran


- Jag blev bortskämd fort med bil


- En kopp te på OK-macken i Rättvik hann jag med


- Långbryggan är lång den


- Inte ett moln i Rättvik idag


- Så skönt att köra på ren asfalt igen, vintern har varit tuff för ryggen


- Jag har haft E-Type i lurarna hela dagen


- Rast vid Circle K i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar