måndag 23 april 2018

Måndagen den tjugotredje april 2018

Jag har haft en underbar helg tillsammans med Anna, på lördagen åt vi på en italiensk restaurang och sen var vi på bio och på söndagen hann vi ta en promenad tillsammans innan hon var tvungen att åka hem till sina hästar. Hon gör mig lugn och jag känner mig trygg med henne, jag känner också att jag kan lita på henne. Vi skickade några sms till varandra idag och hon vill träffa mig igen och jag vill träffa henne. Hon skrev att hon var väldigt sugen på att sätta sig i bilen och köra alla milen hem till mig i morse och det gör mig så himla glad, jag känner att det här är en tjej som jag vill bli seriös med, vi får väl se vad som händer framöver.

Idag när jag gick till jobbet så var det mulet och det kändes som att det skulle kunna börja regna när som helst, vilket tråkigt väder, man vänjer sig fort med sol och värme. Enligt min väder-app så kommer det vara ostadigt väder i flera dagar nu och det blir man ju inte glad utav, jag är verkligen född i fel land. Jag vill ha sol varje dag, året runt. Tack för att du besöker mig. ♥


- Jag älskar Red Dead Redemption


- Himlen är tråkig


- Vackra Falu-röda stugor och den där trista himlen


- Jag fick ett vackert armband av min vän Maxamed


- Måndag igen och jag jobbar måndag till fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar