söndag 15 april 2018

Söndagen den femtonde april 2018

Idag steg jag upp med tuppen, nåja, klockan var tio. Ute var det till en början mulet, men sen sprack det upp och solen tog över hela himlen. Jag måste verkligen nypa mig i armen varje dag nu för att försöka leva i nuet, att njuta av värmen som sköljer över oss. I bland hjälper det inte med att bara nypa mig i armen, helst skulle jag vilja slå mig själv med en gammal pudding över truten så att jag blir mer uppmärksam på vädret, det var ju vinter för en vecka sedan. Idag drog jag upp till Falu Koppargruva för att möta upp Morris, Jimmy, Tobbe och en hel hög med andra Pokémon Go-spelare. En gång i månaden är det Pokémon-event mellan 11-14 och idag var det dags igen, det var massor av människor som gick omkring i det vackra vädret. Mobilspelet Pokémon Go har gett mig en bunt med nya Facebook-vänner och det roliga nu är att umgås med dessa, spelet är bara en bonus.

Jag hann dock inte spela fram till 14 idag eftersom jag var tvungen att dra iväg och jobba, jag har jobbat hela helgen och i morgon måndag får jag vara ledig. I morgon ska jag träffa Anna för en lunch, Anna är den tjej som jag träffat några gånger. Jag gillar Anna, hon har det som jag söker. Hon är snudd på nykterist och hon går sällan ut på krogen. Sen är hon jävligt roligt, sist höll jag på att sätta lunchen i halsen flera gånger. Mer om det i morgon. Tack för att du läser. 

Dagens bästa låt: Lars Winnerbäck - Vem som helst blues


- Det blev en otroligt vacker dag idag också


- Falu Koppargruva


- Några av alla Pokémon Go-spelare som spelade idag


- Snön smälter


- Jag känner mig otroligt glad över att vintern är slut 


- Fin


- Fina blommor 


- Svanarna är här. Vilken glädje 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar