söndag 1 april 2018

Söndagen den första april 2018 (Påskdagen)

Äntligen är årets första kvartal över och nu väntar sex underbara månader, jag gillar inte vintern. Jag har inte sett så många april-skämt idag, har du blivit lurad? Jag har bara tagit det lugnt idag, spelat en massa Far Cry 5 samt handlat med hjälp av syrrans bil, jösses va skönt det var att slippa bära hem maten. På kvällen drog jag och syrran till Borlänge för att se E-Type på Liljan, jag älskar E-Type och jag hade en otroligt trevlig kväll. Plötsligt träffar jag på en tjej och vi står och snackar nästan hela kvällen och vi ska ses på en fika nästa helg är det tänkt. Tack för att du besöker mig. 


- Spelade en massa Far Cry 5 idag


- Otroligt väder idag


- Blommor


- Märkligt, Landstinget Dalarna har aldrig ägt en MD 500


- Jag kör syrrans Mazda, dom bästa bilarna kommer från Japan


- Pantade burkar


- Köpte hem lite plocksallad


- Det är lyx med bil


- Äntligen gick det att vara utan strumpor


- Ett kilo smör och två liter grädde ska räcka en stund


- Njöt av en kopp te i solen


- Skönt att kunna vädra i varglyan


- Köpte den här som jag ska se nör jag får tid


- En hel dag utan hostmedicin, hoppas jag slipper hostan nu


- Martin Eriksson aka E-Type

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar