söndag 27 maj 2018

Söndagen den tjugosjunde maj 2018

Jag vaknade så pass tidigt att jag hann gå ut och gå en promenad på en mil innan det var dags att dra till jobbet, det har inte blivit mycket sömn den här helgen. Det märks så väl på mig att det är sommar, på vintern sover jag 10-12 timmar per natt, under sommaren räcker det med 5-7 timmar. Solen gör verkligen underverk med min 46 år gamla kropp, jag önskar att solen kunde göra något åt min träningsvärk som jag har haft i två dagar nu.

Jag har redan åkt mer inlines än vad jag brukar glra under en sommar, det vackra vädret har spelat stor roll för mitt inlines-åkande. Jag har åkt inlines i 18 år nu och det är fortfarande lika rolig, tack vare mitt åkande i år så har jag dragit på mig värmeutslag på fötterna, det kliar och svider samtidigt - surt sa vargen!

Idag bestämde jag mig för att satsa på den Miami-resa som jag bokade tidigare i år, den 16 oktober är det tänkt att jag flyger till Miamis Internationella flygplats (MIA) och det här är första gången som jag flyger själv till USA, vilket är det bästa sättet att resa på. Tio nätter ska jag bo på ett av Miamis mest kända hotell på Miamis mest kända gata intill Miamis mest kända strand. Som tur är så är det väldigt långt till oktober. Tack för att du besöker mig. ♥

Dagens bästa låt: Darude - Beautiful Alien


- Lupinerna är här


- Vackert väder i Falun idag också


- För mycket inlines har gett mig värmeutslag


- Hosjön utanför Falun


- Grattis på morsdag mamma 

4 kommentarer:

  1. Du skriver väldigt bra du duktig så tackTOMAS det värmde tack tack😉😢

    SvaraRadera
  2. Tack tack tror du ska köpa hydrokortison salva på apoteket det hjälper mot sveda va rädd om dej fina kort som vanligt

    SvaraRadera