tisdag 29 maj 2018

Tisdagen den tjugonionde maj 2018

Högsommarvärmen fortsätter att dominera och maj 2018 går nu till historien som den varmaste maj på över etthundra år, vilket gör mig otroligt glad - så klart. Sist det regnade i Falun var den 11 maj och regn är inget som jag vill ha. Idag har det varit 28° varmt i Falun och det spelar ingen roll hur varmt det blir, jag får aldrig nog av solen och värmen. Jag började dagen med att lägga mig och sola i en timme när det är som farligast att sola, i alla fall om man tror på vad forskarna säger. Sen åkte jag en massa inlines innan det var dags att dra till jobbet och på tal om jobbet så är jag ledig fyra helger på raken nu och det känns så jäkla skönt eftersom jag ska jobba hela sommaren. Tack för att du besöker mig. 


- Kopparbergskyrka i Falun


- Fint väder


- Blomma


- Fin kväll


- Härliga värme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar