måndag 25 juni 2018

Drömmer om Nya Zeeland

Jag satt på jobbet idag och kollade in flygbiljetter till Nya Zeeland, jag började göra upp en budget samtidigt som jag kollade mitt sparkonto. Det ser faktiskt ut som att jag kan resa till Nya Zeeland redan i januari nästa år, men då måste jag sluta att äta ute och jag måste sluta handla en massa saker som jag inte behöver. Min plan är att först flyga till Melbourne, Australien och hälsa på mina vänner Daniel och Eva, för att sedan flyga upp till Alice Springs för att hälsa på min vän Christopher. Sen ta flyget ner till Sydney för att sedan flyga över till Auckland som ligger på den norra ön, där tänkte jag besöka Hobbit-byn och sen ta flyger ner till sydön. Något mer har jag inte inplanerat just nu, jag måste dock vänta till oktober innan jag kan se om jag lyckats spara ihop så mycket pengar.


- Kommer jag iväg till Australien och Nya Zeeland i januari nästa år?

2 kommentarer: