onsdag 18 juli 2018

Onsdagen den artonde juli 2018

Jag var ute och åkte lite inlines efter jobbet igår kväll och jag kom hem vid midnatt, då var det 22° varmt ute. Jag älskar verkligen den här värmen. Om jag kommer iväg till Australien och till den lilla ökenstaden Alice Springs i januari så kommer det vara över 40 plusgrader ute, då är det varmt kan jag lova.

Mitt på dagen, när det var som varmast, drog jag ut och gick en promenad på exakt en mil. I uppförsbackarna joggade jag så jag svettades lika mycket som en dvärgschimpans. Under promenaden spelade jag mobilspelet Pokémon Go, idag är det exakt två år sedan som jag började spela och jag har nu nått level 39 som är den näst sista leveln i spelet. Väl hemma efter promenaden så tog jag en dusch och sen gick jag och la mig och sov en stund. Eller sov och sov, det liknade mest en gubbvila. Sen var det bara att steka på lite mat och dra iväg till jobbet. Tack för att att du besöker mig. 


- 22° varmt vid tolvslaget


- Falun bjöd på varmt väder idag också


- Jag kommer aldrig att glömma sommaren 2018


- Underbara sommar


- Perverst kan jag tycka


- Skulptur av konstnären Ryszard Kaczor


- Jag gick upp till hoppbackarna i Falun idag också


- Extremhettan kallar Expressen värmen för


- För två år sedan, den 18 juli 2016, började jag spela Pokémon Go


- Det blev dåligt väder under eftermiddagen och kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar