tisdag 24 juli 2018

Tisdagen den tjugofjärde juli 2018

Jag gick upp tidigt idag för att vänta in en uppdatering av spelet Grand Theft Auto V: Online, idag släpptes nämligen ”After Hours” som gör att du kan öppna en nattklubb. Jag köpte ett par nya bilar som följde med i uppdateringen och det verkar vara ett roligt D.L.C. Idag har mitt klippom dom polska brandmännen, passerat  100 000 visningar på Youtube, det känns helt galet så klart.

Den varma och underbara sommaren fortsätter och idag när jag rullade till jobbet så var det 33° varmt ute, jag är så otroligt glad och tacksam att vi har en underbar sommar. På jobbet satt jag och funderade på en resplan till min resa i Australien och Nya Zeeland. I morgon ska jag köpa en flygbilett är det tänkt och på tal om morgondagen så är jag ledig. Det kommer bli en fullspäckad dag, först ska jag handla mat och på eftermiddagen ska jag och min vän Pontus med familj spela Pokémon Go. Under kvällen kommer cruisingen till stan och jag hade tänkt vara på plats, jag kommer att blogga om cruisingen. Tack för att du besöker mig. ♥


- Mitt klipp är uppe i 102 tusen visningar nu



- Min fina nattklubb i spelet GTA V: Online


- Jag älskar värmen, den här sitter på mitt kylskåp <3


- Underbart med 33 grader utomhus


- Vattnet tog slut på femton minuter


- Jag saknar USA, jag måste resa tillbaka snart


- Solnedgång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar